3/9-10

Alla pratar om hur enkelt livet är, men är det verkligen det. Är det bara jag som känner mig så fruktansvärt pressad? Jag menar skolan, hur enkelt är inte det !? själv så tycker jag att allt det här med praktik gör mig stressad, kanske har jag valt fel linje ? men tycker att det är lite försent att tänka på det, vill ju inte bo i skolan jag har ju redan bytt en gång. Men visst kan det vara kul att komma ut på praktik och träffa nya människor men själv upplever jag praktiken som ett läskigt ställe man är tvingad att gå till, alla praktik platser är inte trevliga att komma till, jag menar att känna sig välkommen är väl det viktigaste ? ialla fall vad jag tycker och jag har praktisera på många ställen och det finns bara ett ställe som jag verkligen trivdes på och det var faktist på ett dagis =). Men att bara tänka tanken på praktik "freaks me out" .
Visst det finns ju inte bara nackdelar med praktik man lär sig ju faktist något.
Men oftast så antar dom på praktiken att man redan ska kunna allt och det är väl inte därför man är ute på praktik utan det är för att man ska lära sig och alla har inte lika lätt för att lära sig och vissa kan ha jätte lätt att lära sig.

This is my biggest fear i think =/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0