Migrän!

Jaha då vaknar man i tid men med migrän så det vart ingen skola för mig idag =/ jag som Faktist hade sett fram emot att komma till "vin och mat fabriken", resturangen jag och min klass lär oss på, Men men det vart ju som det vart det kanske är dags att fixa glasögonen !

Jag har nyss kollat på vampire daires verkar som en bra serie, vet att det inte blir bättre av att kolla tv eller sitta vid datorn när man har migrän men det finns inget att göra har redan försökt sove men blev inte längre än till 9.

Snart kommer Filip och hälsar på medans han har lunch =)!



Btw heres my cats ;P



Ska försöka vila lite nu men ha en underbar dag ! =) 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0