22/10-10

Hej alla glada ! Hoppas ni har haft en bättre morgon än vad jag har haft, mår så konstigt idag =/ hoppas bara att det inte är magsjuka!.

Nu har jag legat i sängen ungefär hela morgonen och hoppas att jag ska må bättre tills ikväll =) och Älsklings pappa min har eldat i bastun så att det är varm när jag ska duscha ;D!
Filip var nyss här och gav mig min laddare men nu är han tillbaks på jobbet.

Igår kväll så vart det lite mys och en film =). Men ikväll blir det nog andra bullar vare sig jag är hemma eller åker.



Idag har jag och filip varit tillsammans i 9 månader ! Underbaart!



Jaja Kram på er !

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis Grattis Grattis!!!<3

2010-10-28 @ 10:58:41
Postat av: Maria

Bättre sent än aldrig ;) Grattis! :D

2010-11-09 @ 21:38:19
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Postat av: Alina

de är så jävla synd att du aldrig bloggar!

2010-11-21 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0