Nice Price

I fredags vart det inte direkt som förväntat, åkte med och skjutsade folk till viskan och vart så trött på vägen hem att jag nästan somnade i bilen så det vart sängen direkt när jag kom hem med honey ;D fast han skulle fara vid tolv igen men jag kollade på någon film och somnade =) såå skönt!
I lördags så vart det fest med tjejerna i ånge =) vi drog till Matsson som fyllde 20 år och firade honom, var inte direkt något drag där men kul var det sedan vart det hemfärd !
Idag har jag inte mått så underbart ;) haha men men skyll sig själv regeln där lite kanske då =P, Har ätit pizza så nu mår jag lite bättre =) väntar på att snyggingen ska komma någongång så att jag får pussas lite ;D sen är jag nöjd med min dag ! =D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0