Today

Idag skulle jag till tandläkaren men när jag kom dit så var dom på utbildning snacka om bra gjort.. sen har jag vare själv typ hela dagen till agnes kunde vara med mig ett tag på lunchen efter att jag hade äte, men sedan skulle hon på skolan och då gick jag och väntade på bussen. Jag hoppade av hos madde så jag kunde snacka lite med henne sen drog vi hem till mig och åt lite potatisbullar och kolla på tv men nu har madde åkt och jag sitter hemma och hoppas att jag får som jag vill ;D men det tror jag inte :( Men hoppas kan man alltid :).
Hoppas jag kan ta 9 tåget imorn för jag börjar inte fören efter svenskan.
Men ska nog laga lite mera mat nu ;D är såå jävla hungrig igen :P.
Ha en bra kväll och glöm inte att det är idol, Ciao ;D!

Kommentarer
Postat av: Madde;)

Ditt''stora''matvrak;D haha<3

2009-09-24 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0