Less ..

Hej på er som läser denna meningslösa blogg ;D !
Vill bara berätta lite om min vecka.
Min vecka har vare helt värdelös förstår inte vad som händer men för varje dag som går så blir det bara värre och värre, vet inte riktigt vad jag ska säga ärligt talat så har jag inget att säga , vet inte vart jag ska ta vägen.
Jamena man ska kunna prata om vad som har hänt och reda ut och få reda på vad det sitter i men i min värld så funkar tydligen inte det.
Nu vill ju inte jag sitta här och deppa och berätta om mitt tråkig liv och mina problem men det är svårt att glömma tre hårda ord från en människa man aldrig trodde skulle använda dom, från en männsika man älskar så fruktansvärt mycket. Allt jag ville var att få reda på vad jag hade gjort men till svar får man , jag har ingen anledning att säga det till dig du är inte min mamma , Jag har aldrig sagt att jag ville va hans mamma visst jag försöker bestämma mer än vad jag ska för att skydda mig själv ifrån att bli sårad men i slut ändan så blir man det iaf.
Jag hatar dig, trodde aldrig jag skulle betyda så lite för dig.
om jag nu är förtjänar dom tre orden så måste jag få veta varför.

Obs ! Några tips om vad jag ska skriva om? berätta gärna för vem orkar läsa en blogg som handlar endast om massa jävla problem ?;D 

Puss hejjs! 

Kommentarer
Postat av: Saber

fortsätt skriv =D

2009-09-18 @ 13:02:02
Postat av: Maria

Skriv vad du gör :) Puss och kram

2009-09-18 @ 19:47:00
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0