imorn

ska till tandläkaren imorn hoppas det går bra, hatar verkligen att gå dit pga att jag brukar få sprutor när dom drar ut tänderna och det är såå jävla smärtsamt hellst i gommen :( men men good luck too mee ;D.
Min dag har faktist vare bra fast att jag trodde det skulle gå åt skogen men det gjorde det inte :D.
Är såå Lycklig !
Någon man har älskat nåå fruktansvärt kan man faan aldrig släppa att försöka gå vidare är det värsta för jag kan inte det går bara inte även fast att man vet att man blir sårad så finns det fortfarande en liten del som tar över allt och säger att du komma inte bli sårad inte den här gången !

Men ska upp tidigt imorn såå god natt ;D Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0