Bed time

Nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men och ska snart lägga mig alldeles ensamen :/ .
Skola imorn :/ suck blir till att kliva upp kl 5 igen en hel vecka, om jag nu inte sover hos linda för hon ska tydligen komma hem imorn :) Men men ska sova nu men ha en mysig natt :P Ciao

Miss that time, dont understand how you are number one ! This freaks me out !

OBS!!
Tror att madde dog eller nåt, man förväntar sig att någon ska ringa men telefonen låter inte. How can that be? To much to ask ? Men men when you found someone else you don´t have the time for the last one..

Kommentarer
Postat av: Madde

Nee gumman jag dog inte,jag kom hem,då börja mamma å pappa prata med mig om ja skulle till momma å då börja ja snacka om hur ja känner efter de där med malin:( sen ringde sara å ville att ja skulle komma upp en snabbis sen gick vi ner till mig,jag har fortfarande inga pengar på mobilen så kunde inte ringa när ja va utanför dig heller!:(

när man kom hem igen så ville mamma prata mer med en å då vart ja lite ledsen så ja pallade inget,ville fan inte leva vid det tillfället!!

Å snälla lilla vännen,tänk själv hur du har varit när du va tsm me tobbe,du hade inte så mkt tid me mig då heller,varken du elle Bettan..men jag är ändå där för er,när de gäller,kom ihåg de!!!<3

2009-09-28 @ 00:12:43
URL: http://maddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0