Hos Linda

Har vare med Agnez och Felizia och vi var på en konsert som felizias klass var med i alltså alla 1, 2 och 3 i det programmet som hon går i, det var jätte kul och det var 3 låtar som dom sjung som jag föll för den första va en tjej som sjung as bra riktigt höga toner men låga också =) och den andra kan man inte kalla låt heller det var två killar som beat boxa ooh Älskar beat boxning ;D ! och den sista var kings of lion med låten sexy eller nåt och det var tre stycken som sjung den men jag gillar inte dom i vanliga fall men när dom sjung den tyckte jag om den :P dom gjorde den mycket bättre =) ! Men nu sitter jag hemma hos Linda men skulle egentligen bara hämta mina grejor men jag stannar här inatt =). Arenan imorn då hoppas jag slipper vara i köket den här veckan ;D!


Nu tycker jag att det har blivit framsteg ialla fall ;D! Förstå mig, mina känslor och vad jag vill. Vad vill du ? det är frågan men jag är jag tänker inte ändra mig för någon eller något! take it or leave it! thats it..;D

Vilken Kill parfym tycker ni luktar godast? ge förslag på någon riktigt smarrig parfym Herr parfym alltså =) själv så älskar jag beckhams, (minns inte namnet) och Diesel (med klädsel) Riktiga goodingar det ;D ! Förresten på tal om parfymer såå har jag fakist hittat min favorit som jag önskar mig i julklapp, Jessica Simpsons Fancy ! <3 kostar 479 kr på åhlens =D Någon som vill ge mig den i julklapp? xP Det finns hur många parfymer som hellst som jag vill ha ungefär som Naomi campel,cat delux, den lilla flaskan kostar ungefär 200 kr på ahlens ;D eller DG, light blue fast den är skit dyr ungefär 500kr för den lilla flaskan =/ men men man kan alltid önksa sig saker men inte alltid man får det man önskar ;D. Någon som vet nån bra sida att ladda ner musik på?

Ska sova nuja men skriver mer imorgon Puss och god natt !<3
Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0