Torsdag ! xD

Av en konstig anledning så har jag alltid fått en tid hos tandläkaren på en torsdag xD, alltså sen jag började i stan, idag var jag hos tandläkaren och dom berättade att jag skulle få nattskena men först skulle jag få gummisnoddar på tänderna näst längst bak och då tyckte dom att jag skulle kunna göra det i fränsta så dom fixade en tid åt mig den 26/11 alltså nästa torsdag och sedan den 3/12 en torsdag så ska jag åka tillbaka till stan och få skenan xD det är en sak man spänner fast i gummisnoddarna som sedan går ett varv runt huvudet så att den ska kunna dra bak tänderna xD som tur är så ska jag bara ha den när jag sover ;)..
Just nu sitter jag i lägenheten med syrran som följde med mig till sundsvall imorse, hon var ändå sjuk;D, och väntar på att hanna ska komma tillbaka. Jag försöker också komma på något som jag ska skriva om på nåt bildspel till datakunskapen men det ska iaf handla om något av mina fritidsintressen och jag har inget speciellt egentligen jag är ju bara med mina kompisar eller nåt sånt det är ju inte så att jag är med i något sport..

Har varit jätte duktig idag för jag har diskat allting som stod på diskbänken och jag har dammsugit och torkat av tvn ;D!! Jag är en Duktig flicka xD..

Saknaden är stor!<3


 
Så töntigt men ändå gulligt xD


Ciao!


 


Kommentarer
Postat av: Maria

haha snygg bild, men gör ett bildspel om dina kompisar då? ;) Kram

2009-11-19 @ 22:30:00
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0