Matte och jag fyfan !

Det här med matte, alltså jag fattar inte ett skit försöker verkligen och det går inte !? jag har prov imorn och jag hoppas att jag kan skriva åtminstonde ett tal för jag fattar fan ingenting är så jävla less på den här skiten, är på riktigt dåligt humör nu och ingen i familjen vet heller om det tal/kapitel jag behöver hjälp med .. *suck*! Vet inte hur jag någonsin ska lära mig det så kallade matte ? ligger redan efter nå fruktansvärt ! :( Vet inte vad jag ska säga förutom att jag HATAR matte !

Idag har jag vare hemma typ hela dagen förutom när jag följde mamma till carina som hade gjort skit goo mat ;D men som sagt så kan jag inte äta xD men åt en då men ont gjorde det :( och sedan åkte vi och hämtade jon och alina och for på julskyltningen i Fränsta som var helt värdelös, blir bara sämre för varje år och nu är jag alldeles för gammal för att gå in i tomte grottan och få godis xD =P men vi drog hem vid halv 8 och fullt hus hemma som vanligt =P men dom drog vid halv 9 tiden förutom Jon och Fille dom kanske stannade i 10 min till xD hah =P men sedan satt familjen och kollade på tv och tjafsa lite tror det kallas syskon kärlek =S.. men nu sitter jag vid datorn efter att ha försökt jobba lite matte då men jag gav fan i skiten så nu lyssnar jag på musik och njuter av texten och skriver med älslkings Maria =)<3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0