Ångest !

Nu har jag faktist längtat på att få gå till skolan men ne va gör man jo man försover sig ! fattar inte vad det är för fel på mig ?! jag har aldrig försove mig förut jag har alltid hållt tiderna till skolan och jag har ju gått och lagt mig i tid ! kan någon berätta för mig vad det är för fel!? FÖr jag mena ska det fortsätta så här så kommer jag att få gå om ettan igen och det vill jag inte ! det är väl inte meningen att jag ska behöva sitta vaken varje natt för att kunna kliva upp i tid "/ aja Ska göra mig i ordning nu för jag ska åka till skönsmon och laga mat med Agnez och hon ska hjälpa mig med matten =D!
Btw! jag har lyckats med en inbakad fläta i luggen =). Funderar på att skaffa hårförlängning vad tycker ni ? ;D

Ciao !

♥ 



Kommentarer
Postat av: Maria

Inge hårförlängning!!! Det är dyrt, det är jobbigt, det blir fult så småningom, det ser overkligt ut hela tiden. :) Kram

2009-11-12 @ 12:08:47
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack för ditt stöd

2009-11-12 @ 18:32:13
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0