sömnbrist inatt kanske?

Var till tandläkaren idag och fick natttandställningen xD fan jag måste vara etta på top 10 snyggaste i världen nu iaf ;P fast det bryr jag mig väl mindre om jag menar Tänk smärtan imorgon när tänderna har flyttat på sig *suck* Men jag kan ju inte annat än att skratta, när jag visade pappa så sa han ; ska du sova med den ? och hur fan ska det gå till xD Hahah. Hah jaa vad ska jag säga sömnlös natt kanske hehe. Jaja lyssnar på Michael jackson nu och njuter ett tag innan jag lägger mig och ska försöka sova med denna saken runt huvudet xD Haha !!Känns som att jag inte bara kommer vakna och ha ont i tänderna utan kommer nog också ha nackspärr xD ååh herregud mitt liv är inte lätt men guud vad jag har kul ändå ;) I make everyone happy on one why or another ;D.
En hel säng för mig själv inatt, vad ska jag göra med all plats !? ;D gosa med kudden låter som ett bra alternativ.

Puss och god natt ;D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0