Gårdagen=Stort Fail!

Jag maria och Felizia bestämde att vi skulle träffas i sundsvall kl 16.00 får då kom jag fram till stan med tåget, jag skulle skicka ett sms när jag var framme för då skulle vi mötas vid statoil för vi skulle gå hem till mig så jag ringde när jag var vid statoil och då hade dom inte ens gått ifrån navet och då sa jag men jag går hem iaf för jag fryser men skynda er för att vi skulle till birsta och handla .. när jag kom hem gjorde jag lite fika och fixade mig sedan ringde jag igen och frågade vart fan dom höll hus och dom svarade att dom fortfarande var kvar på navet och jag sa till dom att gå NU för annars skiter vi i det .. efter ungefär 2 timmar så ringde jag igen och då var dom vid bion och det var åt alldeles fel håll mot för vart dom skulle .. men dom sa vi kommer snart ... Efter 4 timmar så ringer dom och säger att dom är på väg att dom var nästan framme men jag fick gå och möta dom för att dom sskulle komma fram , alltså dom kom till mig halv 8 och då sa jag ska vi skita i birsta för annars måste vi åka NU och dom sa att vi skulle åka.. dom Skulle göra sig iordning men aa det hände aldrig så halv nio skulle vi till willys i skönsberg ist , och maria ringde taxi men dom hade inte tid utann vi skulle behövt vänta i en kvart och vi visste inte om vi skulle ha hunnit så vi gick och inte fan hann vi i vilket fall så vi ringde taxi och åkte på Max å åt =) och sedan gick vi ner på stan och tog taxi till haga och sedan till tågstationen, och ingen av oss hade batteri på mobilerna så vi såg framemot att åka tåg tills vi fick reda på att det var bussersättning men men vi satte oss på bussen iaf och åkte iväg. Men på bussen träffade vi en tjej som var snäll och lånade ut mobilen till oss så att vi kunde ringa det samtal vi behövde =) men men anledningen till att dom hade vare så sega var för att dom filmade nå skit, dom skulle göra något "program" men det vart ju som det vart . Jag hoppade av i ljungaverk och dom fortsatte vidare upp i landet xD.
Nu idag så skulle jag på skolan men orkade inte kliva upp, jag sov ju så skönt ;D .. men snart bär det iväg till stan igen med Maria och vi ska till Birsta och idag kommer vi verklkigen att åka till birsta också för annars ger jag upp detta ! xD

Ciao!
Ha en trevlig dag =)


Kommentarer
Postat av: Maria 8D

Vi var på buss stationen vid blå huset, kina restaurangen, jag sa aldrig navet XD Vi klev av där, för vi tänkte gå på toa, men det blev ju som det blev. Tack för att du stod ut med oss ;D och orkade plocka godis till mig <3 haha, inte blev det nå Birsta idag heller, men imorgon, då jävlar. Nu ska jag sova! :D

2009-12-17 @ 22:43:11
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0