Fredagsmys? =)

Vaknade vid 7 tiden och skulle kliva upp ur sängen och insåg att det var bara att kräla sig ur sängen, har så fruktansvärt ont i ryggen och bröstkorgen =/ men man får hoppas på att det går över snart =).
Idag har jag städat lite hemma och försökt bure in ved så att man skulle kunna få lite värme i kåken =) och jag har faktist slappat framför tvn idag =P.
Nu så har jag nyss drucke lite kaffe och ätit en bulle men skulle nog inte druckit kaffet =/ magen vill inte ha kaffe.
Magnus Jonsson skriver till mig nu och frågar om jag är frän? det är väl en självklarhet, tycker jag iaf ;), Jag har fått ett jobb av Magnus och nu klagar han på att jag inte kan assistera och att jag är seg på att komma till honom när han behöver mig, stackars Magnus.
Ne nu så väntar jag på att älsklingen ska komma hem för vi ska ha riktigt mysigt i bastun med ljus ;) <3 sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda =).

Jag och min älskade syster (år 2009)






Ha en super trevlig kväll allesammans =) <3


Kommentarer
Postat av: Saber

IG i att assistera ;)

2010-10-15 @ 16:50:13
Postat av: Alina

FYFAN! bilden säger allt alltså.. x) haha.. hur fan man kan se ut alltså.. pinsamt!

2010-10-18 @ 07:09:40
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0