Ledig =)

Hade ingen skola idag =) så jag har bara vare hemma idag =P Tänkte att jag skulle plugga lite matte men kom på att sist jag jobbade med det så körde jag fast och la undan boken så då var det ingen ideé att försöka igen men då kom jag på att jag har ju inte gjort klart datakunskapen heller men tyckte det var så skönt i sängen så satt kvar i den och kollade på 2½ men ist, Men till sist vart jag sugen på något gott ;D men eftersom jag slösar på alla mina pengar på noll tid så kunde jag inte köpa godis heller men vi har bakböcker så kollade efter nåt gott recept och hittade chokladkaka men egentligen tror jag det ska stå chokladmuffins ;D för det var iaf hur det slutade =D gott vart det ialla fall ! <3 och jag diskade undan allt också så att mamma skulle bli glad men men ..
Nu väntar jag bara på att Älsklingen ska komma och hämta mig så vi kan åka till honom och kolla på Chuck! ;D

Imorgon är jag också ledig, undra vad man ska hitta på då ? ;D
-städa
-Plugga
-Tv
-sova ;D


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0