My day =)

Klev upp 22 minuter över 6 så jag höll på att missa tåget men mamma skjutsade mig så jag hann precis. När jag kom till skolan var jag alldeles ensam där och när jag öppnade dörren så gick larmet xD haha höll på att skita på m ig Haha fast det slutade efter ett tag men då fick jag migrän så jag gick och la mig på soffan och sov tills några idioter väcker mig men men sen var det bara att redovisa "jag" projektet på estetiskverksamhet så att jag skulle få ett G =)! Tog tåget hem vid 10 så nu är jag hemma med min älskade pojkvän och kollar på tv och bara har det mys =).
Imorgon blir det nog träslaget och fest hos agnez =)! Hoppas det blir lyckat.

Nu blir det att kolla på The Hills maraton ! =)

Ciao ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0