Vad ska man säga =P

Hatar verkligen att bara sitta hemma ! det var meningen att jag skulle på skolan idag men nej inte det eller .. har inte kunnat sove inatt och vaknade med världens huvudvärk.. suck!

Och jag måste hitta en praktikplats nu !
Gillar inte sånt här =( Plus att jag kanske ska åka ner till stockholm på informationskväll om antagningsprövningen, hur man förbereder sig inför den å bla bla bla .. Någon som vill följa med ? (bara tjejer)
Tisdagarna ; 16 feb, 9 mars, 30 mars eller 20 april..måste veta så fort som möjligt så att jag kan boka plats ( resekostnaden står mman för själv )

Och den 1februari ska jag till tandläkaren och limma på rälsen ..

Aja känns lite stressigt med allt det här men men får ta en sak i taget .. nu ska jag lyssna på musik och bara slappa !

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå? Vad är det du ska åka iväg på då? :P

2010-01-26 @ 21:53:04
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0