Förvånad på mig själv! ;)

Kolev upp i tid imorse och tog tåget till skolan ! =) så glad över mig själv att jag lyckades =P Men läraren som jag har var inte så glad på mig "/ men men sånt man får ta :P. Gick skit bra på skolan idag =) fick vara uppe där lunchen är med några andra tjejer från min klass =) .. men imorn så kommer det nog inte gå lika bra som det gjorde idag pga att jag har data prov imorn och har inte tränat =/ fick reda på provet igår .. Suck!

Imorgon blire lite fest också =) Felizia fyller år på lördag så vi ska fira henne imorgon så jag ska tillo maria vid sju tiden imorgon kväll =)

Plus att jag fick en sten av morfar där det står ; Min Ängel, ! =) jätte fin (A)

Men nu fryser fingrarna till is snart xD Längtar till sommaren då det är varmt och skönt ! =) Me like ! ;D

aja men ska "plugga" nu ;)  

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0