Min dag today

Idag så åkte jag till Tomas och Annas stuga (mamma och pappas kompisar) och skulle "fiska" men när vi kom till "parkeringen" så ville ingen skjutsa oss till stugan så det vart vandring på isen =P jobbigt men kul men hälften stannade på vägen för en rök paus men jag och Anna fortsatte gå medans latgrisarna äckel rökte -.-' .. När dom (latgrisarna) kom fram så hade vi hunne börja elda i stugan =) , det vart inge fiska haha vi gjorde upp eld och sedan började jag frysa om fingrarna så jag gick in i stugan där mamma och Anna satt och löste korsord =P sedan kom näcken, skulle och tjobba in så då grilla vi korven på kamin xD Haha gott ! Sedan skulle jag åka hem,orkade inte varar kvar,så fick jag åka skoter till "parkeringen" med skulle, fort som fan gick det ! =D.. Älsklingen körde hem mig och näcken så näcken var med mig hemma ett tag tills mamma och pappa och Äckel daniel kom hem, då skulle han hem och äta =P

När syrran kom hem så skulle jag färga hennes hår svart och plast hanskarna man får med är så stora så jag färgade utan Hahah så nu är jag svart om händerna xD

Åkte till sundsvall med Min tremenning, han skulle skjutsa hem daniel och sedan åt han och jag på donken =P gott var det ! =)
Nu sitter jag bara hemma och funderar på om jag ska äta något =) !

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0