Måndag is hell !

Skola idag då skit jobbigt att kliva upp, pappa fick skjusa mig till station ;D.
Nu ska man sitta här ett tag innan man börjar matten Suck..
Visst jag kanske inte har haft så mkt tid för mina kompisar förut men jag hörde alltid av mig när jag lovat vill inte bråka visst förstår dig om du inte hade lust att höra av dig igår men jag ställer alltid upp för dig No mather what..
Men eftersom du jämför med mitt förhållande, är du och sara tsm? xD ..
Aja vet inte vad jag ska skriva såå vi hörs Ciao ;D !

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag fördöker inte vara petig,men du råka glömma ibland du med;) hihi

men vi är ju de;D xD haha nee men allvarligt,ja är ledsen att ja inte hörde av mig igår,de va bara en ren jävla piss dag igår:( Du vet att ja alltid är där för dig NO mather what!!;)<3 puss påre älskling;D

2009-09-28 @ 17:39:28
URL: http://maddea.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kopierar och klistrar ÖVER allt som ligger i stilmallen

2009-09-28 @ 18:53:14
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0