Äntligen;D

Efter att fått vänta i ungefär 2-3 timmar på att få kolla på en lägenhet i skönsberg så har jag äntligen fått kollat på den, den var jätte fin förutom att den luktade gubbe men det går att vädra ;D Hoppas faan att jag får den nu är det bara ett svar ifrån mitthem som väntas.

Första inflyttnings dagen är den 1/10 och den senaste dagen är också 1/10 och det är bara en vecka dit såå hoppas jag får den ! ;D

Cina och akila va med också =)! Och vi åt på nån thai mat mitt emot rusta, gott var det men lite sallad också fick man inte räkchipsen på köpet.

 

 

 

Gissa vad det är ;  Den står och väntar på att någon ska komma men det blir ändå en lättnad när dom går ?

 

 ciao ;D !!<3


Kommentarer
Postat av: Madde the sweet one<3

Hoppas hoppas''håller tummarna''

fan du måste ju få den så ja å sara kan komma å slagga hos dig om vi ska på krogen efter man fyllt år dårå;) å självklart komma för att va me min älskling å mysa så klart;D<33

2009-09-22 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0