Sovmorgon eller?

Pappa kom och hämtade mig imorse och skjusade mig till fränsta så att jag skulle kunna ta 9 tåget till skolan, fast jag började egentligen halv 9 men tog andra matte lektionen istället, och det första jag får göra när jag kommer till skolan var att ha prov på näringslära och jag hade inte ens träna för jag trodde det var vecka 51 men men =P och sedan hade vi bad på idrotten och vi skulle ha klädsim men jag hade inte med mig några kläder så satt i en och en halv timme i omklädnings rummet för dom med kläder fick inte vistas vid polen xD haha aja men sedan tog jag 20 i 3 bussen hem så nu sitter jag är ensam i mörkret med tända ljus och lyssnar på musik. Som Jon sa, sitter du här och dricker kaffe och snusar som en karl ;D..

Ciao! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0