Its not easy =)

Känner verkligen att jag vill gå tillbaka i tiden , så långt tillbaka , till den tiden man var liten och inte behövde bry sig om någonting, där kärleks problem inte existerade, då man betydde något för någon , man behövde aldrig tänka på alla konsekvenser .. men nu är det inte så, nu måste man ta allting på allvar .. Känner verkligen hur allt bara rasar mer för varje dag .. men hoppas på att det nya året ger mig lite tur så att jag kan fixa detta.. det jag ska börja med är att flytta ifrån ljungaverk och börja sköta skolan ..
sedan så får jag ta en dag i taget och låta ödet göra sitt ! =)


Won't You take this life, won't You change this life    take me to a better place ! =D


Have a nice evening ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0