is it fear?

Låg i sängen och kollade på tv nyss och kollade på någon romantisk serie och började nästan att gråta för att det är inte fören nu jag verkligen har insett att jag har ingen absolut ingen ! Vad jag än gör för val i mitt liv så kommer jag att vara ensam.. Kanske ett kort förhållande som kanske varar i några månader men inge mer..

Och jag har vänt på dygnet så jag kan inte sova .. även fast att jag försöker att slappna av så finns det så mkt som jag tänker på så  jag kan inte slappna av ...

Rädd för förändringar, rädd för nya utmaningar.. Vill börja om men är osäker på om jag kan och hur jag ska göra ..

Att hitta sin personlighet, förstå vem man är.., var inte så lätt som jag trodde.

----

Alla ursäkter får mig att spy !
Sanningen vore bättre .. eller kanske det inte ens finns någon sanning ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0