too much on my mind..

Sitter här och väntar på bättre tider men dom verkar ha gått vilse eller är det jag som missar dom?
I väntan på egentligen ingenting men känns fortfarande som om att det händer nåt snart.
Känslorna blandas från hat till kärlek och fortsätter sådär, ungeför som om någon slår tärning om mina känslor.
Det började som lek, är det en lek, kommer det att fortsätta som en lek...
När vet man att man hittat den rätta?
Tankarna sprider sig runt i huvudet, vad ska jag lita på Ljuger jag för mig själv?
Leker tankarna med mig ? som sagt så är jag inte den smartaste människan på jorden men inte heller så dum att jag inte fattar att jag är förvirrad..
Om jag säger att jag inte älskar någon men egentligen inte vet vad eller vem jag älskar, är det fel ?
Hur ska jag någonsin kunna bli älskad eller älska någon om jag inte förstår mig på mig själv?
Men det jag vet är att jag älskar din närhet, dina andetag, din kropp emot min. Att ha dig vid min sida känns så fruktansvärt bra, det känns så rätt men är det egentligen rätt?
Varför ska jag ha den oturen att jag ska behöva tänka på allt på samma gång, att tänka på allt detta överhuvudtaget..
Vilket val jag än gör blir både rätt och fel men att såra är inte min stora förtjusning men ändå lyckas jag alltid med sånt skit..

Tiderna förändras, livet, helt enkelt allt. Man får ett hellt annat perspektiv på det hela under årets gång, Jag är inte samma person som jag var för 2-3 månader sedan. Att förändras kan både vara negativt och possitivt men jag tycker att det är rent ut sagt Jävligt bra att jag har ändrat mig för förut kändes det som att mitt liv skulle gå under, jag gjorde för många misstag, jag sårade, jag drack onödigt mycket men droger är något jag aldrig skulle ens tänka tanken om att börja med vare sig jag mår skit eller är döende och det var enda utvägen. Tycker synd om dom som har hamnat på den vägen! Visst jag hatar drogmissbrukare men jag vet ju inte varför det blev som det blev och hur man känner sig och kommer nog aldrig förstå heller.
Men ialla fall så har jag förändrats till det bättre, visst dricker jag fortfarande men inte lika mycket, visst har jag sårat någon men inte på samma vis.

Att se in i dina ögon är som att drömma om den perfekta platsen, så varm så underbar.
   
He kissed my lips I taste your mouth
  Do we have whats we need for this


This was all for today .. I think ;D
See yaa ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0