Ny dag, nya händelser!

Kan inte sluta tänka på dig förstår inte, är jag kär? om inte så börjar jag bli.
Känslor så omtömlad så oförstålig, hur ska jag någonsin förstå?
You can run you can hide but I will find you know mather what!<3
Att vara ensam är skönt någon gång i bland men just nu saknar jag någons närhet och dennes varma händer runt om min midja, någon som får mig att le, känna meningen med livet helt enkelt någon som får mig lycklig och det är du, varje steg jag tar så finns du där, en sån underbar känsla som får kroppen att pirra, som får hjärtat att vilja så volter och stämbanden att ljubla av lycka men tungan dämpar ljudvågorna men ljublerna hörs innombords så ingen ska förstå, inte idag inte imorgon och inte nästa vecka. Sanningen är döljd men ingen vet hur länge, kanske i all evighet.
ensamheten får en att tänka annorlunda och  mer, ibland är det bra och ibland bara väldigt onödigt.
Vill ha någon som styr över mig till det bättre och som får mig att känna att jag är den lyckligaste människan på jorden! Men det enda som spelar någon roll nu är att jag får vara med dig och det är underbart =)!
Livet ger oss nya möjligheter varje dag vissa tar dom och vissa låter dom susa förbi som om det vore luft. Inser vi vad vi går misste om eller bryr vi oss inte ?
Ta det som det kommer, alla har sin tid man måste bara ha tålamod.
Glöm aldrig bort vem du är, var alltid dig själv och va ärlig, ärlighet varar längst och skapar minst problem.

Puss !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0