Help!

Det är ju något fel på mig ! ena dagen är det bra andra dagen är det fel också fortsätter det så.. Beslutsångest kallar jag det !

Singel är det bästa som finns men det finns nackdelar med det också.. Jamena fördelarna är så enkla att tänka på att vara singel är skönt för då är man fri, man har ingen som säger att det är fel men har man legat med någon då är man slampa och i min omgivning kommer det alltid finnas dom som säger att det är fel och berätta för mig vad jag ska göra och inte göra men det kan ju vara possitivt ;P..

Beskriv vad ni tycker om singel livet och varför ni tycker så, kul att få veta vad andra tycker om detta =)!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar inte snigel livet för jag är sex beroende! xD ;)

2009-11-28 @ 21:31:35
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0