Fruktansvärt dumt!

Att säga att man är likt en annan tjej är det värsta som finns tycker jag iaf och sedan säga att man blivit snygg tack vare det .. fyfan lägre än glocolnet..
Att bli så nervärderad varje dag utan att veta om det är "Tix" eller något dom menar, att bli nertryckt för sitt utseende och för vad man gör är så otroligt omoget, att inte kunna inse sina egna fel så att man måste hacka på dom i omgivningen kan inte vara så lätt stackars jävel! är fruktansvärt less på era ord orkar inte säga emot men att tiga och ta emot allt som sägs är något jag aldrig har eller kommer att tolerera någonsin man ska kunna stå för den man är och visst man behöver inte ta åt sig allt som sägs heller men ett ord kan kännas som ett hårt slag mot magen..Men nu är det slut på detta, ignorera är ordet som jag kommer att använda resten av timmarna med er ! Stå upp va stark låt dom inte se din svaghet, du klarar allt bara du vill!
Jag har sagt det förut men säger det igen ! Glöm inte vem du är stå alltid för vem du är låt inte någon ändra på det! ;D KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0