Jag vet !

Det gick nog i överstyr detta, det är nog bäst att jag bara tar avstånd ett tag jag menar allt gick för fort och jag vet att du vill inte så ialla fall för mitt eget bästa så tar jag lite avstånd ifrån allt det här. Förstår att du blir lite anti när det blir för mycket det skulle jag också bli om jag inte ville ha någonting som höll på att bli..
Är inte sur och inte ledsen, lite besviken kanske men det ordnar sig med tiden kanske är det jag som bara överreagerar och tar åt mig för mycket men det märks ju i sånna fall, hör av dig om du känner för det men bara om DU själv vill :) lycklig över tiden som var men tror den är slut nu, bästföre datumet varade inte länge.
Antingen är det jag som bara tror att jag får sånna där så kallade "vibbar" ifrån dig eller så har du bara för mycket att tänka på när det gäller sånt här drabbel..
Men nu ska jag tänka på skolan och skita i det här ett tag =)

Have a nice day ! ;D
I will !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0