Förvirrade mig !

Vet inte vad jag ska säga eller göra längre, allt känns helt hopplöst känns som om det inte finns någon mening med att fortsätta ändå så känns det som att jag får vibbar ibland, bra flörtiga vibbar men kan ju vara något jag inbillar mig. Jag har en bakgrund, det har alla men min kanske inte ha vare den bästa om man tänker på hur jag har vare men allt förändras tilloch med jag ! bara för att jag har vare en idiot så kommer jag inte alltid vara det, jag har faktist ändrat mig fruktansvärt mycket och jag är inte färdig..I´m still working on it !

Har känslan att du finns, att en dag är du min men den känslan tappar färgen mer och mer för varje dag som du inte bryr dig. Du kanske är lika förvirrad som jag och det skulle inte alls förvåna mig men berätta för mig så jag förstår vill inte att allt vi har ska försvinna.

Right now I just want to fly on the highest cloud and just wish that you will find me someday.

I have meet the nicest guy ever but he is nothing compare whit you !

Rakastan sinua ja ärsytät mielelläsi minua ;D!

Mina känslor är ungefär som en våg ibland kommer den och ibland inte .. Can´t really express my self.. Tell me when you are ready cause I will be here for you anytime <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0