Varför svårt att inse ?

Ibland ställer jag mig själv massa frågor men får inge svar..
Det finns massor där ute som bara vill ha en sak men jag är inte den, ibland känns allt så jävla rätt men är det fel? vill inte att det bara ska vara såhär men om det bara kommer att bli såhär så måste jag ta steget tillbaka. Känslorna växte fortare än förväntat vill inte bli sårad så det här är bäst för mig, om det inte visar sig att det inte bara ska vara såhär =)

Somsagt , Cry me a river ..  Now I cry you a fucking river!

Now Iam speechless.. don´t know what to say or do..

He ate my heart but still I can’t stop staring in those evil eyes.
The warmth of your hungry lips has me so taken but I just can't be with you like this anymore

All the words that ju sad meant much to me but now it just feels like you have taken me up on the highest mountain and puch me down.. Maybe I overreakting but this is what I feel now ..

Sweet dreams ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0