sova eller vänta ..

att alltid behöva sakna något, att alltid ha en tom plats och inte veta vad som saknas är en fruktansvärd känsla om jag får säga det själv..
Att få känna sig utnyttjad men ändå inte

My biggest fear is to be alone, I rather die in the darkness with spiders than to be alone.

Väntan får mig att tänka mer, när du lämnar mig sprider sig tankarna runt i huvudet..
Allt jag kan tänka på är dig !
Besatt eller kär, is the question, men en sak är säker vare sig jag är besatt eller kär så Älskar jag dig !

and that is the only thing thats mathers or?

Ligger i sängen och funderar på om jag ska vara vaken eller om jag ska sova och skita i allt.. överväger sömnen..

Take a gun and put it to my head ;D

God natt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0