the last day of the week

Jaha nu är man vid veckans slut =/ lite sorgligt vill inte tillbaka till verkligheten *suck*. Helgen har väl varit som vanligt antar jag fast lite mer mys kanske =D(ett stort plus på det då) Men nu blir det tillbaks till skolan och vi ska ha gjort något powerpoint shit tills på tisdag och jag har inte börjat, nationella provet inför svenska B trodde jag inte skulle vara så svårt eller ja svårt är det väl inte men vi ska göra något på powepoin om författare som vi har valt ut själv sedan ska vi redovisa själva för hela klassen *suck* och jag som har scen skräck men tydligen så är det bara min klass som ska göra det =S.. aja antar att jag får försöka.

Ne nu ska jag snart ut och duscha och sedan kolla på film =), man får väl njuta av sista helgdagen då =).

Njut ni också! ;D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0