My day ..

Skulle vara vaken hela natten så att jag skulle kunna vända på dygnet men somnade ialla fall vid halv sex tiden och vaknade sedan en timme efteråt av att agnes skriker om nåt ljud xD Haha men klev upp och gjorde mig iordning för skolan, Första dagen!. Det var inte så kallt imorse som jag hade förväntat mig så det var ju skönt =)
När jag kommer till skolan så var det bara en ifrån klassen där men efter ett litet tag kom dom andra också =)
Jag och Sofia har skrattat hela dagen åt Hjälp med örjan lax xD Haha .. Tog bussen hem men mitt humör ändrades helt på vägen hem, var helt off när jag kom hem och såg vem som var här men men inget att göra åt=(

Nu ska jag sitta ett litet tag till sedan sova och imorgon blir det resturangen ! =) Också ska jag sova hos Ages i ungefär 3 veckor framöver men troligtvis inte på helgerna ..

Natti natti :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0