Vaken igen!?

Man kan ju undra varför jag är vaken vid den här tiden på dygnet men jag har faktist en förklaring på det hela och det är att jag är rädd för att inte vakna alltså inte för att jag ska dö men att jag inte orkar kliva upp så att jag hinner till skolan och för att jag inte kan sova ibland den tiden jag behöver lägga mig och när jag ser att klockan börjar närma sig två tre tiden så är det ingen mening att lägga sig för då kommer jag absolut inte kliva upp vare sig jag har larm på eller inte konstigt nog för förut brukade jag jämt kliva upp i tid och då spelade det ingen roll vilken tid jag la mig men det måste ju vara för att jag har så otroligt mycket att tänka på som jag egentligen inte behöver tänka på. Det är så att jag skulle kunna sitta uppe en hel natt bara för att skriva ett inlägg, det är oftast bara på kvällarna jag kan få lugn och ro och kunna skriva ner något fast att det kanske inte låter så bra men jag skriver ialla fall =).

Jag har suttit och funderat på det här med kärlek och förstår fortfarande ingenting om vad som pågår i mitt liv, jag menar jag vet vad jag vill men vid vissa tillfällen så rasar pusslet som jag byggt upp och jag måste börja om på nytt för att förstå. Önskar livet kunde vara lite lättare att förstå sig på men nu är det som det är och kommer alltid att vara så.
När vi ändå talar om kärlek, när vet man när man kan ta nästa steg? för vissa verkar allt vara så lätt och för vissa inte. Kan ni berätta vad ni tycker och tänker om det här med kärleken, om vad ni tycker är lätt eller svårt och hur ni gör? =)

Nu snart ska jag åka på donken med maria och äta pannkakor till frukost ;D och sedan blir det skola och efter skolan så ska jag köpa halsdukar till mormor =D sedan blir det att åka tillbaka till skönsberg och då kommer Linda att vara hemma och på Tisdag blir det Johanna efter skolan förmodligen =D!
Nu sitter jag på skolan och väntar på att vi ska börja. Åt pannkakor med maria och det var jätte gott ;D! Nu längtar jag bara tills dagen är över så jag kan lägga mig och vila lite efter att jag har gått på stan en sväng och kollat efter halsdukar åt Mormor =)
Men ska fixa lite innan skolan börjar men skriver väl ikväll eller imorgon !

Ciao !



Kommentarer
Postat av: Maria

Nu får vi fan lov att sova inatt! ;) haha :p Om du flyttar in på Tisdag kan jag kanske komma och hälsa på, på Onsdag? :p För då slutar jag två, och skulle behöva fara ut på Arken! :)

2009-10-19 @ 17:15:00
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0