Telefon köer är ämnet idag !

Jag hatar telefon köer finns nästan ingenting värre än att sitta i telefonen tyst och meningslös och lyssna på nån jävla reklam tills man får prata med Tex Arbetsförmedligen!..
Min faster har suttit i 25 minuter i telefonkö och dom sa 18 minuter, hennes pengar rasar ut ur mobilen och landar i en soptunna, känns det som ialla fall som för jamenar hon betalar för att lyssna på en kärring som snackar reklam om arbetsformedligen.se , dom kan ju åtminstonde säga att dom ringer tillbaka när det är hennes tur ! så tycker ialla fall jag att det ska vara. Att sitta och vänta ibland 30-40 minuter på att man ska kunna få ställa en fråga som dom kanske inte ens har svar på :s Hur meningslöst var det då inte att slösa pengar på att vänta ? Aja som tur så behöver ialla fall inte jag Än så länge ringa dit ;D!
Fast Linda är ju telefonförsäljare själv så att aa hon får skylla sig själv.. Dom är hatad av alla dom ochså ;P.

Ciao! ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha hatad, skysst. :p

2009-10-16 @ 14:44:46
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0