New day has begun

Sitter i Lindas lägenhet med Linda och Her friend Ida, jag sitter vid datan och Linda leker förståndshandikappad och Ida går runt som en höna ;D.

Vet inte riktigt hur jag ska göra idag, om jag ska stanna och sova mellan Linda och Thomas eller om jag ska åka hem Jag har ju inte fått tag i Johanna än =/..
Jag vill ju hem Too The family men ha ju skola imorn hmm.. någonting att fundera på ;).



This world is just to much for me, it feels just like Im two people Living two lifes.
Don´t know what to say or what to do any more. Everything, every step I take feels just like another misstake.
It feels right then but afterwards its just feels wrong.
Im afraid to lose you but Im more afraid to let you take a step closer.


Men ska vara social med Linda och hönan Ida nu men vi hörs ;D

Ciao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0