Maybe fest? ;P

Nu sitter jag här igen och har nyss vaknat ännu en dag med nackspärr -.-' förstår inte vad jag gör :S. Igår så åkte jag ner med pappa till kiosken och väntade på Madde, Sara, Thomas och jeppe såklart ! :D sen gick vi vidare till Madde sen tyckte jag att det blev för kallt att gå hem så jag frågade Tjobba om han ville hämta mig och då gjorde han det :). Ikväll blire nog fest, vi skulle vara på baljan men Maria var inte välkommen där och jag frågade varför och då fick inte jag heller komma xD HAha men palla fjortisfest så vi hittar något bättre ;D.

Repliker:Jag; "jag är inte såå jävla full" xD. 
Maria; "det är du väl visst"
Jag; "ne?!"
Maria; "Varför sitter du där då?"
Jag; "för att jag satt mig här!!"

Aja ska väl göra mig iordning, skulle ju följa med Maria till fränsta också ska jag hälsa på mormor ;D

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja jag skulle ju vara i ett förhållande efter helgen, hade 27 tjejer o välja på. men de blev skit när ajg träffade en :/

2009-10-26 @ 18:16:15
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Maria

DU RAMLADE!! HA HA HA HA ;D

2009-10-27 @ 09:23:58
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0