A new day has arrived

Idag har jag börja dagen med 3 timmars pass matte men ligger fortfarande efter *suck*, men får jobba hemma så jag komma i kapp.
Fett less på allt just nu men en possitiv sak har jag fått iaf , mina linser jätte snygga ;P måste bara vänja mig vid dom :P.

Sitter hemma hos Faster Linda nu och lyssnar på musik, kollar några sidor och kopplar bort livet för en stund.
Imorn blir det Arenan och "jobba" hårt ;P men måste tänka på att inte stressa för mycket, kroppen pallar snart inte med mig xD, Just nu måste jag bara tänka på att ta det lite lugnt ;).

Har inte så mycket att skriva inte vad jag komma på iaf, har berättat det mesta nu ;P.

Tandläkaren på Torsdag så ska dom få planera hur dom ska fixa mina tänder och hur dom ska sätta in rälsen =/ *suck*...Hatar tandläkaren men vill ha fina tänder ;).

Åker hem på fredag och tydligen så ska familjen bort så blir ensam hemma, Hur kul är det !? inge kul alls, någon som vill vara med mig? =) vore trevligt med lite sällskap =).
Aja sålde råttan till mamma så jag kan få köpa strumpor xD haha ;) har ju inga makapar eller hela:P.







Look in my eyes and say you and me


Kommentarer
Postat av: Maria 8D

haha vilken tur att du kan få maka par nu då :p Jag vill lätt vara med dig hela helgen om du ska vara här hemma typ :p Kram <3

2009-10-06 @ 22:53:09
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0