A long day på arenan xD

Idag höll jag på att försova mig men Linda skrek så att jag vaknade :P haha men hann ialla fall med bussen som var försenad så jag trodde att jag skulle komma försent till arenan men det gjorde jag inte =). Jag fick vara uppe där folket äter lunch med grabbarna, och JAG HATARB ROBIN!! för han la isbitar innan för tröjan på mig så jag trodde att jag skulle förfrysa xD :P. Men nu sitter jag i lägenheten hos Johanna och bara myser ;D! Ska åka hem imorn efter arenan för jag har ingen lektion på fredag =D!! Saknar min Älskade Maria !!! <3<3 ;'). Fan i helgen måste jag hitta på något kul !! ;D men ialla fall nästa helg blir det Halloween fest !! Och man måste vara utklädd man får vad man vill förutom Mask!

Men ska vara social med MIN kompis <3

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Maria 8D

Jag saknar dig med, Men vi ses ju imorgon! ;D Vafan är :') för gubbe egentligen? :p Kram

2009-10-21 @ 23:02:58
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0