Torsdagen!

Idag har jag vare på arenan och lärt mig bära tallrikar och glas =) det var jätte roligt, men sedan tog min snus slut och jag är ju inte 18 så jag kunde inte köpa själv och hittade ingen som kunde köpa eller rättare sagt jag känner ingen så då åkte jag hem till ljungaverk så då fick jag det jag ville ;D. När jag kom hem så blev det lite dator och tv tills mamma tog fram något tränings program så jag och mamma och lillsyrran provade och fyfan vad jobbigt det var kommer nog att kännas imorn =P men det var kul. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska vara vaken hela natten eller om jag vågar chansa på att jag kommer att kliva upp imorgon och eftersom jag sover i ljungaverk så måste jag kliva upp vid 5 för tåget går vid 6 tiden -.-' Suck! ..
Undra vad det blir imorgon kanske åker till kramfors men vet inte om jag vill känner ingen ork till att göra någonting annat än att slappa en helg, ta lite tid för mig själv skulle vara väldigt skönt ;D!

Ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0