Mitt första inlägg =D

Sweet dog ;D<3


Mitt första inlägg på denna blogg och jag har nåt skit fränt att berätta ;D jag och madde hade vare på shish och äte pizza med Lina o och då när vi är på väg hem ser vi en hund på vägen alldeles själv så den följer med oss hem och vi ger den vatten för den var alldeles ut torkad och medans den dricker vatten så ringer jag polisen för att se om det är någon som har anmält den försvunnen men tjejen jag pratade med hittade inget om det förutom att den hade setts igår med men vi fick ett nr vi skulle ringa och höra om domhade en saknad hund men deras hund hade komme tillbaka så då ringde jag tillbaka till polisen och hon frågar om vi kunde behålla den tills vidare ;D !!
Jag har alltid viljat ha en hund ;D men stackars vovve ser ut att ha höft problem och den är ganska så gammal =/ Stackars vovve <3

Och nu ligger den i tv rummet och vilar ;P sweeet !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0